środa, 31 sierpnia 2022

Wywiad z Werrisimo - Trener, który jak sam o sobie mówi lubi zielone.




REPORTER:

Witaj tu Reporter tygodnika pokewars.

Zaraz zaczniemy przeprowadzać wywiad,ale najpierw proszę ucałować Psyducka w dziób.


GOŚĆ

*Cmok*


PSYDUCK:

Psaj?


REPORTER:

... To nie dziób, ale przemilczmy to przez chwilę.


GOŚĆ:

Nie trzymaj mnie w tej zmarzniętej ciszy xD chcę skończyć szybciej swoje poniżenie pod wpływem presji dziennikarskiej xD


REPORTER:

Opowiedz nam coś o sobie?


GOŚĆ

Jestem dość prostym człowiekiem z dość słabej miejscowość. Mam też psa, a zwie się ślepy bo jest ślepy.

Moim pierwszym pokemonem, którego wybrałem w grze jest Bulbasaur. Interesuje się rzeźbieniem, potrafię wyrzeźbic wszystko oprócz ludzi, tak samo z rysunkiem. Często ludzie także nie wiedzą co to jest dłuta, dłuta to jest narzędzie do rzeźbienia. Mógłbym narysować Psyducka tanczącego z Rayquaza dla popularność tego wywiadu, ale na to potrzeba czasu. Dodam również, że w przyszłość chciałbym zostać milionerem jak Regis.


REPORTER:

A czemu uważasz,że słabej miejscowość ?

Zapamiętaj, słaby to może być tylko Machop Royer'a.

Dlaczego bulbasaur?


GOŚĆ

W sumie brałem na ślepo, ale sobie pomyślałem, że to może byc fajny tank. No i jest zielony, a ja lubie zielone.


REPORTER:

Zielone powiadasz.


PSYDUCK:

Oooo psajajaj


REPORTER:

Czy nadal trenujesz zielonego stworka?


GOŚĆ Poszedł do hodowli, w sumie szkoda bo sentyment pozostaje. Teraz trenuje Gliscora, ale pewnie się to zmieni i również pójdzie do hodowli.


REPORTER: Dlaczego Gliscor ? Czemu już chcesz zmienić trenowanego pokemona. Czy nie czujesz przywiązania do żadnego z nich ? Tak jak ja jestem przywiązany do PSYDUCKa.


PSYDUCK:<3 psaaaaaj <3


GOŚĆ

A wybrałem go ponieważ fajnie wygląda, a jeśli chodzi o zmiane to pewnie wybiore, tego pokemona, który będzie do mnie pasował i będzię oczywiście drogi. A przywiązany będe tylko do tego jedynego, czyli Rayquazy.


REPORTER:

*Materialista* A czy stać Cie by było w tym momencie na Rayquaze?


GOŚĆ Pewnie nie, ale będe żył w przekonaniu, że jedna tak. Wierze, że go w końcu zdobęde.


REPORTER:

*Marzyciel* Pokemon zamieszkujący przez miliony lat warstwę ozonową. Podobno schodzi na ziemię tylko wtedy gdy dochodzi do walki między Kyogre i Groudon


Czy teraz podczas eventu nie doszło do takiej walki ? Czy nie miałeś okazji zdobyć tego zielonego smoka? Zmarnowałeś swoją szansę.


GOŚĆ

No niestety, ale nie musiał schodzić bo ja rozwaliłem kyorge i groudona.


REPORTER:

*Myśli* - ( Po co mu Rayquaza jak sam rozwala wszystko, dziwny człek, ale przejde do dalszych pytań)

A i jeszcze najważniejsze pytanie - Dlaczego tak pragniesz Rayquazy oraz Co sądzisz na temat eventu?


GOŚĆ

Event spoko,lecz dużo nie powiem jaki jest w porównaniu do innych bo mało gram, a ostatni w jakim uczestniczyłem poza tym to event, który był 4-5 lat temu. Rayquaze po prostu pragnę bo mi się podoba, pomijając już nawet fakt, że jest zielony. A jak wspomniałem wcześńiej, Ja lubię zielone. Nazwałbym go Anty?


REPORTER:

Zanim przejdziemy do dalszych pytań o event odpowiedz na ważne pytanie. Dlaczego Anty? Czy chodzi o Antyterorryste?


GOŚĆ

Tak, o ile Anty powie, że to kobieta.


REPORTER:

Bezpłciowy bez możliwości rozmnażania - Rayquaza. No i co teraz ?


GOŚĆ

Nie obchodzi mnie to, Anty ma powiedzieć, że to kobieta.


REPORTER:

Anty pod tym wywiadem masz powiedzieć,że Rayquaza to kobieta, jeśli nie spotka Cię gniew psyducka.


*PSYDUCK ściska pięść*

REPORTER:

Psyduck,ale Ty masz skrzydła przecież.

Reporter dostał z liścia od psyducka.

PSYDUCK ma pięść.


A teraz wrocmy do tematu eventu:

Co Ci się podobało a co nie ?

Co byś zmienił w evencie ?


GOŚĆ

Zacznijmy od lepszej strony, podobał mi się temat eventu i jego wykonanie nie wiem jak bardziej szczegółowo to opisać, jeśli chodzi o gorszą strone to zdecydowanie zadania wielu graczy było do nich zniechęconych jak i trochę ja.


REPORTER:

Do jakich zadań byłeś zniechęcony?


GOŚĆ

Zdecydowanie do tych w których trzeba było złapać w odpowiedni ball.

No trudność zależała od tego jaki poziom się wybrało podczas eventu, ale tak to było dość ciężkie i drogie zadanie, a zadań z walkami kameralnymi nie chcialo misie robic, ale spoko zadanko troche czasochłonne ale free pkt.


REPORTER:

A Ty jaki poziom wybrałeś?


GOŚĆ

Zaawansowany.

Wybrałem poziom zaawansowany bo pisało 150 oak+ miałem około 90lvl i się zastanawiałem ale mialem ponad 300oak więc spróbowałem, po evvencie udało się uzbierać 1215pkt, a sklep eventowy spoko, ale ja bym coś zrobił,by nie było takiego nadmiaru dobrych i drogich pokemonow. A co do legend w sklepie powinny być tylko te, które można było spotkać podczas eventu. No i powinno je zdobyć maks 2 osoby. Teraz przejdźmy do kolejnych pytań.


REPORTER:

Jak myślisz co by zachęciło graczy do walk kameralnych ? Czy połączenie zamku bitew z walkami kameralnymi miało by sens ?

Inaczej mówiąc: Za każdą wygrana walkę kameralna 1 pkt,a za zdobycie 1000 pkt w walkach kameralnych do wygrania jedna z pseudolegend.


GOŚĆ

Nie wypowiem się na ten temat, ponieważ nie brałem udziału w zamku bitew. No, ale coś urozmaicającego tam by się przydało.


REPORTER:

Powoli już będziemy kończyć wywiad.czy chciałbyś kogoś pozdrowić dodać coś od siebie lub jakiś cytat?


GOŚĆ

Pozdrawiam wszystkich co pomogli w evencie i nie tylko, między innymi kissek i antyterrorysta.


REPORTER:

A kogo byś wyznaczył do następnego wywiadu?


GOŚĆ

Cauchemarkiss


REPORTER:

Co sądzisz o psyducku, który kręci kuperkiem na koniec wywiadu.


GOŚĆ

PSYDUCK gicior morda


REPORTER:

PSYDUCK: ???? Gicior morda???? Psaaaaajatack.



Musimy przerwać wywiad na antenie,a nawet zakończyć bo psyduck dostał migreny i nasz gość, nie jest w stanie kontynuować wywiadu.


PSYDUCK zejdź z niego.


Koniec wywiadu.


Na prośbę tygodnika Werrismo narysował jakby wyglądało dziecko Rayquazy z Psyduckiem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz