piątek, 2 września 2022

Badania Canavarro

Witam nazywam się Canavarro prowadzę obecnie badania na temat Balli .

Obecnie ukończyłem badania na temat skuteczności netball oraz nestball

Zakupiłem 5000 netballi oraz tyle samo nestBalli . Wiadomo kilkanaście ich wpadło z lokacji ale 100 nie przekroczyło . Przechodząc do konkretów na 5000 netballi złapałem około 850 pokemonów , natomiast na 5000 nestballi które rzucałem jako drugie załapałem w okolicy 2700. Łączny zarobek z dziczy to 40.6kk w przybliżeniu . Nie wliczam tu pokemonów sh których spotkałem sporo ale niewiele udało się złapać przy użyciu tych Balli . Przechodząc do wniosków do 15 lv pokemona są wybitnie skuteczne chodź i pokemony na 16-20 łapie ze skutecznością 31 do 9 (złapane / nie złapane ). Wiadomo że to nie były pokemony za pokemonem z tym pv tylko sporadycznie . Więc de fakto zużyłem prawie 6k netballi i 5k nestballi złapałem około 3500pokemonow na 10k Balli rzuconych zarobiłem z hodowli 40,6kk . Reszta łupu leży w plecaku . Każdy dodatkowy przychód z misji szedł do depozytu . Tak więc nie ma tu naginania sprawy zysku .


Proszę się sugerować tym tylko w 20% to są jak narazie tylko badania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz